instagram post #6
Bendik og jeg har vært på langtur i dag, møttes ved Rånåsfoss og sykla en god runde opp via Årnes og Nes før våre veier skiltes igjen.

Jogger fra Løken til Bjørkelangen og setter spor etter meg på Linna, og noen som har syklet har allerede rukket å sette spor

Siste dag – starter mykt med slalåmbakken på Bjørkelangen

Så skateparken ved skola, deretter krysset / rundkjøringa ved Rådhuset på Bjørkelangen. Så opp til innkjøringa til Eksismoa. Badeplassen langs veien forbi Røytjenn. Syklet tilbake til Bjørkelangen via Mangen, så det ble en god og lang tur. Alt oppsummert her https://www.bjorkebadet.no/nyheter/paskekonkurransen-skapte-aktivitet/

I dag har jeg vært på Setskog, ved campingplassen. Deretter Setskog skole, så Setskog landhandelsmuseum. Så krigsminnesmerket som ligger på veien mellom Setskog og Rømskog, og til slutt kirkegården på Rømskog. Veien hjem gikk via Joval og Hemnes.

epsium