Jeg er heldig jeg – som knapt har skjeggvekst…
Ta fram høvelen! Det er visst ikke måte på sykdom og elendighet som rammer ubarberte menn.
http://www.dagbladet.no/dinside/2003/02/07/360931.html
Jeg er heldig jeg – som knapt har skjeggvekst…
Ta fram høvelen! Det er visst ikke måte på sykdom og elendighet som rammer ubarberte menn.
http://www.dagbladet.no/dinside/2003/02/07/360931.html
Jeg hater spyware. Har hatt noe greier på maskina mi som popper opp reklamevinduer i IE mens jeg surfer i tide og utide. Fant nok løsninga på problemet her håper jeg…
http://www.safersite.com/PestInfo/w/wurldmedia.asp
The Six Principles from Sun Tzu and the Art of Modern Warfare
http://www.suntzu1.com/warfare/sixprin.shtml
Om ikke ekstreme biler – så blir de i allefall nokså ekstreme etter å ha vært hos
http://www.310motoring.com
Savner sola i Florida – der fikk jeg i allefall nyse…må nemlig se på sola – det hjelper. Men den forbanna Disney-musikken, den savner jeg ikke….
Mariah Carey SUCKS!!!
http://www.google.com/search?hl=no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=mariah+carey+hate+page&lr=
Og jeg syns det er ille å ha en prest som statsminister – da ble jeg jaggu ikke noe særlig mer oppmuntret av denne artikkelen i Dagbladet skrevet om den lille cowboyen fra Midland, Texas – som folk flest kjenner som den nåværende presidenten i USA…
http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/02/04/360630.html
Cool… http://www.foxracing.com/
Viste du at når en gjennomsnittlig amerikaner blir 65 år så har han sett på tv i 9 av dem!!
Det er jaggu ikke bare jeg som rådigger Sopranos.
“DETTE ER SKREVET av en henført seer, en av de mange som elsker TV-serien «Sopranos». Nå går vi mot måneder med tomhet. Fredag sendes siste episode av sesong fire på norsk fjernsyn. Hvordan skal det gå med mafiabossen Tony og hans kompliserte liv?….”
http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/02/03/360526.html
BTW: CD’en min er kommet