“The things we do to the people that we love
The way we break into something we can’t take
Destroy the world that we took so long to make ”
http://www.letssingit.com/bush-speed-kills-6zg5p3d.html
“The things we do to the people that we love
The way we break into something we can’t take
Destroy the world that we took so long to make ”
http://www.letssingit.com/bush-speed-kills-6zg5p3d.html
“The things we do to the people that we love
The way we break into something we can’t take
Destroy the world that we took so long to make ”
http://www.letssingit.com/bush-speed-kills-6zg5p3d.html
Yuhu!!
“SESONGÅPNING LØRDAG 9. NOVEMBER!!!
Dette er den tidligste sesongåpningen på 10 år, og den nest tidligste på 20 år. Den tidlige oppstarten skyldes gode snøforhold og langvarig kulde i oktober. Det vil minimum åpnes to stolheiser og barneområdet. ”
http://www.hemsedal.com
Jeg spiser brødskive med banan og syltetøy…hjelp!!! Er jeg som Jokke???
http://www.start.no/pondus/?1035496800
Hva er vitsen med å bruke sånn løvblåser når løvet er frosset fast i bakken….si det ja…
“Jeg har særdeles liten sans for denne form for humor. Det er en type mobbing som går over alle grenser. Det har forresten lite med humor å gjøre. Jeg har ingenting til overs for den slags, sier Bondevik til Bergens Tidende.”
Det er helt hårreisende at Bondevik forsøker å definere hva som er god og dårlig humor – prestefan!!!
http://www.tv2.no/underholdning/article.jhtml?articleID=77571
Sendte mail til Statsminister Bondevik jeg…hjelper nok ikke et pøkk – men jeg føler meg bra!!
Viser til artikkel
http://www.tv2.no/underholdning/article.jhtml?articleID=77571
og da spesielt utsagnet“- Jeg har særdeles liten sans for denne form for humor. Det er en type mobbing som går over alle grenser. Det har forresten lite med humor å gjøre. Jeg har ingenting til overs for den slags, sier Bondevik til Bergens Tidende. ”
Jeg er skremt rett og slett, at min egen statsminister forsøker å definere hva som skal være god og dårlig humor…slike forsøk på å begrense ytringsfriheten hører ikke hjemme i et land som Norge.
BTW: Du fikk ikke min stemme, og vil i allefall ikke få den ved neste korsvei…
Oppgitt hilsen
Rune Hellem, skattebetaler
Otto Jespersen har vitterligen fornærmet Bondevik, hvorpå Sven O. ringer Bondevik for å gi sin støtte og samtidig be han saksøke Otto J.
Kan ikke noen her i verden få Sven O. til å holde kjeft???????
Momo
http://www.momo.it
OZ felger og Momo ratt, Recaro seter…da snakker vi!!
“When your life is at stake, trust in a proven firearm*. Bushmaster is the choice of Professionals”
Det gjorde i allefall John Allen Muhammed…
http://www.bushmaster.com/le