rblog

“When she’s saying, oh, that she wants only me
Then I wonder why she sleeps with my friends
When she’s saying, oh, that I’m like a disease
Then I wonder how much more I can spend
Well I guess, I should stick up for myself
But I really think it’s better this way
The more you suffer, the more it shows you really care…
Right? Yeah! ”

http://www.letssingit.com/song/5xjnjvv.html

Våkna i dag, følte meg uthvilt og fin, venta bare på at klokka skulle ringe…fant ut at jeg måtte sjekke den for sikkerhets skyld – KVART PÅ NI!!!!

Ja, ja – sånn kan det gå…

Jeg liker Dagbladets musikkreportere mer og mer. Nå har Celine Dion fått gjennomgå av Thomas Strzelecki – Håkon Moslet er ikke alene om å skrive gode anmeldelser… 🙂

http://www.dagbladet.no/kultur/2002/03/26/321469.html

Image is everything!

“– Gjengmiljøet er ikke positivt ladet for våre kunder. Vi var redd for at Ferrari skulle lide samme skjebne som BMWs 3-serie – og bli identifisert med kriminelle miljøer. BMWs 3-serie har solgt dårlig i Norge, sier Myhre.”

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=56&item=203730

Atter en morsom tekst:

“…If I die before I wake
At least in Heaven I can skate
‘Cause right now on earth I can’t do shit
Without the man fukin with it

(Heaven is a halfpipe)
If I die before I wake
At least in Heaven I can skate
(Heaven is a halfpipe)…”

http://www.letssingit.com/lyrics/o/opm/2.html

Hjem