rblog

“Gi meg styrke til å akseptere det jeg ikke kan gjøre noe med, og mot til å gjøre noe med det jeg kan gjøre noe med”

Sitat: Vis mann

“Lykkelig er den
som er villig
til å risikere
til å se sine
drømmer bli sanne”

Sitat: Thor Alex (Basehopper)

http://home.sol.no/hronny/gsm/jokes.htm

Er det ikke verre enn som så å jobbe i Aftenposten, så vil jeg gjerne ha jobb der. Fant denne “innholdsrike” artikkelen der

Enkel artikkel

“Ifølge en melding den nederlandske kringkasteren NOS mottok, var gisselaksjonen en protest mot «selgernes manipulasjon» av widescreen-fjernsyn”

Da er du passe gal spør du meg…

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9118187

Fikk linken fra Simen, morsom side. Opplegget er likt mitt med denne siden, bare at karen bruker bilder i tillegg – men hva kan man forvente, karen er jo webdesigner… 🙂

http://www.hunkabutta.com

Hjem