rblog

Og jeg syns det er ille å ha en prest som statsminister – da ble jeg jaggu ikke noe særlig mer oppmuntret av denne artikkelen i Dagbladet skrevet om den lille cowboyen fra Midland, Texas – som folk flest kjenner som den nåværende presidenten i USA…

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/02/04/360630.html

Det er jaggu ikke bare jeg som rådigger Sopranos.

“DETTE ER SKREVET av en henført seer, en av de mange som elsker TV-serien «Sopranos». Nå går vi mot måneder med tomhet. Fredag sendes siste episode av sesong fire på norsk fjernsyn. Hvordan skal det gå med mafiabossen Tony og hans kompliserte liv?….”

http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/02/03/360526.html

BTW: CD’en min er kommet

Dette er drømmeferien – kjøreskole på legendariske Nürnburgring.

http://www.zakspeed.de/

Eneste ulempen er at prisene kan kanskje være litt stive… 🙂

“One nothing wrong with me
Two nothing wrong with me
Three nothing wrong with me
Four nothing wrong with me”

http://www.lyricsengine.com/cgi-bin/main.pl/artistid.842/an.Drowning_Pool/albumid.264/songid.6780/sn.Bodies/lyrics.html

I dagens utgave av Dagbladet har Aktuell Rapport (http://www.aktuellrapport.com/) utlyst en konkurranse:

Fortell om din beste sexopplevelse med en politiker – nasjonalt eller lokalt plan – og vinn en sexreise til Afrika (kvinner) eller til Thailand for menn!!!

Dette har nok både folkene i FRP (http://www.frp.no) og jentene i OTTAR (http://home.newmedia.no/ottar) en mening om vil jeg tro…. 🙂

Dette er blitt sagt om meg:

“Du er den gutta vil ha. Du er typen dame som tror du vet hvordan du kan få det som du vil. Du hadde planer om å bli vokalist, men har vært mer backstage enn frontstage.”

Alt dette i følge “Hvem er du i Amatørene”-testen som kan tas på http://www.amatorene.com

Hadde jeg spilt på det andre laget så ville jeg i allefall trivdes på dette stedet…

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=587&item=143363

Hjem