“Åh, åh, åh
Fula er rå,
LSK, LSK,
det er vi som er laget…”
Hæææ?
“Åh, åh, åh
Fula er rå,
LSK, LSK,
det er vi som er laget…”
Hæææ?
Følgende gladreklame stod å lese på en trailer borte ved Nor Cargo på fredag
“Das Klavier bringt freude und freunde ins Haus. Wir fahren Klaviere…”
Jaggu!
Var innom Narvesen og skulle kjøpe et eller annet blad. Kom jo selvfølgelig til å kaste et blikk opp på hylla som er skjult bak sånt mørkt plexiglass.
“Razzle 40 – elderly sluts!”
Det er jaggu ikke bare på Internett det finnes noe for enhver smak nei…:-)
Lørdag – skulle jobbe, men så ringte Kjetil – fan heller, vi drar til Holmestrand og prøvekjører motorsykler…he-he
Demisch bemerket: «Kan vi da anta at irakerne gasset kurderne for øvelsens skyld?»…
Kanskje noen i Bush-administrasjonen som ikke _helt_ vet hva de har gitt seg ut på…
http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/04/02/365546.html
Alpinsko kjøpt inn…
“Powder is your playground. The 10.0 is your ultimate weapon!! If Porsche made an SUV, it would handle like this! A versatile companion for anyone who can handle all types of terrain and snow conditions, on- and off-trail.”
Jeg er Cayenne!!

Den beste plateanmeldelsen jeg har lest noensinne, og det er ikke fordi plata er bra. Håkon Moslet er sær, men av og til så glimter han til, det skal jaggu være visst:
“…Christian Strands debutalbum er med stor sannsynlighet den dårligste popplata som er gitt ut i Norge noensinne…”
http://www.dagbladet.no/kultur/2001/04/30/255004.html
Ja-ja…
“Til Helhet – Forum for Seksualitet og Tro” – er et tverrkirkelig kontaktforum. Forumet vil holde fram det positive syn på seksualitet og samliv som Bibelen beskriver. Forumets virksomhet er basert på overbevisningen om at Bibelen gir autoritativ veiledning i hva som er kristen tro og kristent liv. Mennesket er skapt som mann eller kvinne, og ekteskapet mellom én mann og én kvinne er den rette og gode ramme om det seksuelle samliv og det etiske grunnlag for kontaktforumets arbeid.
http://www.tilhelhet.no
I am a man of constant sorrow; I’ve seen trouble all my day I’m going back to California, Place where I was partly raised.
http://studio.go.com/movies/obrother/
Sliter du også med å vite hvor mye du egentlig skal gi i driks når du er på restaurant. Skal, skal ikke? Har jeg fått god service eller ikke? Man kan jo hente tips fra Kungen, eller Knugen –
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2560453
5 kroner i tips, ikke verst. Men på den annen side, 8 personer som spiser og drikker i flere timer – og til slutt ender på 2700 kroner – var det McDonalds eller? (Jeg er trøtt)