rblog

Vi trenger vel ikke akkurat å vite om noe sånt skjer i vårt solsystem, har det skjedd er det vel for sent allerede… 🙂

“I begge tilfellene skytes det ut ufattelig intense jetstråler: Under et gammautbrudd kan objektet som eksploderer, stråle omtrent like kraftig annonse som resten av Universet tilsammen ! Selv ettergløden er flere hundre ganger mer lyssterk enn de kraftigste supernovaer. Tilsammen sender de kraftigste gammastråleutbruddene ut hundre ganger mer energi på ett minutt enn Solen lager i sin 10 milliarder år lange levetid. ”

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/d206562.htm

En uke sjuk, skulle vært i Hemsedal nå i helgen, men det orker jeg bare ikke.

Bruker heller tiden på http://www.popcap.com

Anser du deg selv for en menneskekjenner. En ringrev innen anatomi – få det bekreftet her:

http://app2.playboy.com/sex/feature/salsgals/quiz.htmx

Bob Dylan – Things have changed, http://www.oscar.com/oscarnight/winners/musicsong.html – egentlig ikke så rart spør du meg….

Tekst: http://bobdylan.com/songs/thingshave.html

Handsfree – kjekt i bil…men herregud så utrolig døvt å gå rundt i gatene med det…Gaustad neste tenker man jo inntil man ser ledningen i øret…i utgangspunktet er det jo menn i dress til enhver tid ønsker å sette ny pers. i rask respons på oppringinger…og som også ønsker å gi inntrykk av at “du verden hvor important han karen er…” – men i går så jeg noe som tok kaka…ei jente på 10-12 år med handsfree…hvilket meglerhus jobber hun for tro? Og nå har Mette kjøpt seg mobil…

Hippe mobiltelefonbrukere vil kanskje kjenne seg igjen i filmen “Mars Attacks” når marsboerne blir gelè i hodet. I Storbritannia skal alle mobiltelefoner utstyres med advarsel mot helsefare – kanskje, står det her http://www.dagbladet.no/pds/2000/04/30/202739.html

Dra til Hælvete
Beraneck

Jeg dro ned til by’n for å få meg et kick
Der traff jeg en fyr som solgte no shit
Jeg er blakk men kan du låne meg litt, men han sa

Og dra til hælvete
Dra til hælvete
Dra til hælvete
Dra til hælvete

Så gikk jeg litt lenger for jeg følte meg snål
Da traff jeg en fyr Som tilbø ei nål
Han sa: Det er helt gratis
Du trenger ikke stål, men jeg sa

Og dra til hælvete
Dra til hælvete
Dra til hælvete
Dra til hælvete

Litt seinere følte jeg at no’ måtte jeg ha
Så jeg gikk tilbake til fyr’n med spøyta og sa
Jeg må ha noe stoff med en eneste gang
Hvis ikke går jeg til

Jeg går til hælvete
Jeg går til hælvete
Jeg går til hælvete
Jeg går til hælvete

Solo

Nå går jeg til fyren med nåla hver dag
Og betaler en hundrings mer hver gang
Mye vil ha mer og faen vil ha fler

Ned til hælvete
Ned til hælvete
Ned til hælvete
Ned til hælvete
Ned til hælvete
Ned til hælvete

Teksten hentet fra http://home.sol.no/~kongle -> Blodsbrødre

Streik…idioti…jeg måtte strene gjennom 3 butikker for å finne svinekjøtt fordi folk har hamstret…og i den tredje så fant jeg ikke det jeg lette etter engang…måtte ta til takke med svinekoteletter…idioti….de streiker jo hvert eneste år omtrent…og hva er egentlig vitsen….med streikebidrag i en lengre periode så hjelper det jo lite å få 75 øre ekstra i timen langt frem i tid når du er blakk som ei kjerkerotte i ferien….idoootiiii….

The names have been changed to protect the innocent.

Det er ikke så lett dette med data – så hva gjør man når man skal ha oversendt en datafil mellom to store norske byer? Jo, X sender en mail til Y om at Y kan sende datafilen på diskett i posten…hvorpå Z sier: “ehhh…hva er det egentlig dere holder på med….?”…hvorpå Y tar hintet og sender filen som vedlegg til X. Så lett kan det gjøres…(Intern)

Hjem