rblog

Dag 3 uten tv, og framleis ved godt mot…blir nok permanent dette ja

Forøvrig – snedig å se hvor mye kaos snøfallet klarer å generere. Var ute og løp en tur i går, på vei over E6 (brua) så observerte jeg en bil som snurret midt på veien. Tror han var litt forvirret, for han rygga mye frem og tilbake før han fikk kjørt videre…godt at de to bilene bak fikk stoppet og slått på nødblinken.

Rapport fra dag 2 uten TV: Det gikk veldig bra faktisk. Drømmen om å komme meg tidligere til sengs røyk, hadde nok av annet å gjøre, fikk hengt opp min Jacob Jensen-røykvarsler m.m..

Følgende mail er nå sendt til lisens@nrk.no

Hei

Viser til Forskrift om fjernsynsmottagere $9
http://www.lovdata.no/for/sf/kk/tk-19801023-8798-0.html#9
og vil med dette melde fra om at min fjernsynsmottager ikke lengre er i bruk

Jeg har begynt et nytt og bedre liv, så herved erklærer jeg at mottageren er
behørig plugget ut fra veggen, og plassert i min bod.

Deres kontrollører er hjertelig velkomne til å plombere mitt antenneintak – det

vil bare minske fristelsen til å avslutte mitt nyttårsforsett… 🙂

Uansett – ikke noe mere lisens for meg

Hjem