Herregud, snakk om å drite seg selv ut – allikevel er det jo verre at så mange har gått på løgnen hans. Godt at BBC utviser en viss grad av kildekritkk
http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/11/15/295102.html
Herregud, snakk om å drite seg selv ut – allikevel er det jo verre at så mange har gått på løgnen hans. Godt at BBC utviser en viss grad av kildekritkk
http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/11/15/295102.html
Det skal litt til for å imponere meg innen dataverdenen, men følgende reklame fra Telenor imponerte meg vanvittig
“Send SMS uten å være koblet til Internett”
Dette kunne jeg rett og slett ikke skjønne, men etter å ha sett på siden http://www.telenor.no/isdntekst så skjønte jeg jo litt mer – for der står det
“Du trenger et ISDN-abonnement med et vanlig ISDN-kort i PC-en og minimum Windows95….”
Det er LIVSFARLIG å la markedsfolk bestemme ting, det skal være visst…!!! Lurer på hva de egentlig definerer som Internett…
Bo Kaspers konsert i går, vanvittig bra – som forventet
“…jag vet jag aldrig kommer leva hundra år jag nöjer mig med en minut bredvid dig om det går…”
http://w1.872.telia.com/~u87207223/texter/svart.htm
Morro å se hvor forskjellig ting kan bli fremstilt:
“- Jeg kommer nok ikke tilbake etter dette, sier spydkasteren Pål Arne Fagernes etter at han i helgen ble pågrepet med amfetamin og kokain i en politirazzia på en fest i Oslo”
http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article.jhtml?articleID=224399
Mens VG har valg å fremstille det _litt_ annerledes
“Tatt i narko-reir
Det fløt av narkotika på festen. Spydkasteren Pål Arne Fagernes (27) brukte både amfetamin og kokain i tillegg til mye alkohol. Så stormet politiet inn. “
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2103481
Et av de beste, om ikke det beste, spillet jeg har prøvd gjennom tidene er nå kommet i versjon 2, nemlig Driver – sjekk ut http://www.driver-2.com eller les artikkelen på Dagbladet om spillet
Jeg kjente skjelvet, tenkte ikke så mye på det i går kveld da, men når jeg leste om det så skjønner jeg hva det var – stod på stua og så på TV mens jeg pusset tennene, tenkt: “Jøss, er det noen som pusser opp nå????” – men så var det jordskjelv – http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/d177335.htm
Fettfri mus gir håp for overvektige – har de ikke hatt håp hele tiden – trening f.eks
http://www.dagbladet.no/dinside/2000/11/29/230435.html
Og hva skjer med Ricki Lake http://www.ricki.com/ hvis alle amerikanerne blir slanke??