“Ifølge en melding den nederlandske kringkasteren NOS mottok, var gisselaksjonen en protest mot «selgernes manipulasjon» av widescreen-fjernsyn”
Da er du passe gal spør du meg…
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9118187
“Ifølge en melding den nederlandske kringkasteren NOS mottok, var gisselaksjonen en protest mot «selgernes manipulasjon» av widescreen-fjernsyn”
Da er du passe gal spør du meg…
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9118187
“If you seek vengeance, dig two graves” – Someone chinese….
“Homsepingvinar i New York”
http://www.nrk.no/underholdning/pa_dyrenes_side/1708280.html
Lyst til å lære kinesisk?
http://www.wellgot.ca/english-fm.htm
Tel alle pøbla: Gratulerer med dagen
Fikk linken fra Simen, morsom side. Opplegget er likt mitt med denne siden, bare at karen bruker bilder i tillegg – men hva kan man forvente, karen er jo webdesigner… 🙂
http://www.hunkabutta.com
Tilbake fra rep!
“Lucky that my lips not only mumble
They spill kisses like a fountain
Lucky that my breasts are small and humble
So you don’t confuse them with mountains”
🙂
http://www.letssingit.com/lyrics/s/shakira/19.html
Satt dypt konsentrert på jobben og leste standarden for CSS, da jeg plutselig ble helt satt ut av følgende tekst
“Trøndere gråter når “Vinsjan på kaia” blir deklamert”
Sjekk http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/generate.html#quotes-specify
Sinnsykt bra bilde
http://www.scanpix.no/html_sp/MndPix/2000/200004_MndPix.html