rblog

“Ifølge en melding den nederlandske kringkasteren NOS mottok, var gisselaksjonen en protest mot «selgernes manipulasjon» av widescreen-fjernsyn”

Da er du passe gal spør du meg…

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9118187

Fikk linken fra Simen, morsom side. Opplegget er likt mitt med denne siden, bare at karen bruker bilder i tillegg – men hva kan man forvente, karen er jo webdesigner… 🙂

http://www.hunkabutta.com

“Lucky that my lips not only mumble
They spill kisses like a fountain
Lucky that my breasts are small and humble
So you don’t confuse them with mountains”

🙂

http://www.letssingit.com/lyrics/s/shakira/19.html

Satt dypt konsentrert på jobben og leste standarden for CSS, da jeg plutselig ble helt satt ut av følgende tekst

“Trøndere gråter når “Vinsjan på kaia” blir deklamert”

Sjekk http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/generate.html#quotes-specify

Hjem