rblog

“I don’t know anything about any fucking setup…you can torture me all you wan’t…!”

“….Torture you, that’s a good…that’s a good idea…I like that one…”

Samplet i Fun Lovin Criminals “Scooby Snacks” fra Quentin Tarantino’s RESERVOIR DOGS – i filmen sier de:

MR. BLONDE (OS)
Now where were we?

COP
I told you I don’t know anything about any fucking set up. I’ve only been on the force eight months, nobody tells me anything! I don’t know anything! You can torture me if you want–

MR. BLONDE (OS)
–Thanks, don’t mind if I do.

COP Your boss even said there wasn’t a set up.

MR. BLONDE (OS)
First off, I don’t have a boss. Are you clear about that?

http://www.cthulhu.org/resevoir.txt

One, Two, Three, Would you like to play with me? Two, Three, Four, Can I love you on the floor? Three, Four, Five, I would like to be you’r wife Five, Six, Seven, I will *peep* from seven to eleven.

Superstar: http://digilander.iol.it/lerenti/lyrics/hits/s/superstar.htm
Rollergirl: http://www.rollergirl.de

Jeg er dritsur på folkene bak webmail og http://www.netscape.com/ . For å “bedre” tilbudet så endrer de på mitt brukernavn…det betyr at også mailadressen min må endres. “hellemrune@netscape.net” blir den om ett år…TAKK så meget – jeg skrev en lettere irritert mail til kundeservice…”You can’t possibly imagine how angry I am…”. Her har jeg tross alt brukt lang tid på å innarbeide min e-postadresse i den tro at jeg skulle få beholde den til _evig_ tid – men dengang ei..

Min moder fortalte meg om min lille søsters siste prosjekt. Hun lurte på hvorfor hennes storebror bare hadde sykkel og ikke bil. Hun fant dette helt hårreisende – og startet med en gang en innsamlingsaksjon som skulle gå til bil for hennes storebror. Dessverre, for min del må jeg vel si, så er aksjonen for tiden lagt på is – kun tre dager etter den ble startet

REM legger ikke ved tekstene når de gir ut CD’er. Du kan lese sitater om hvorfor de ikke gjør det på følgende side – http://www.singletracks.com/remtext/ . Forøvrig så ligger tekstene der også 🙂 og det er jo greit å ha lest dem for å få et vist innblikk i hva Stipe egentlig synger om. F.eks “Man on the moon” – vet ikke hvor mange år jeg har hatt CD’en – men jeg har i allefall trodd at han har sunget “Anny” ikke “Andy”…ref 26 mars.

Da er det det gjort – påmeldingen til Skogsmaraton er sendt…http://www.kondis.no/nordmarka_skogsmaraton.html

Jeg har lyst å se “Man on the moon” med Jim Carrey som handler om Andy Kaufman. Visstnok har Andy Kaufman uttalt at sålenge hans sketsjer moret minst en person – så var det bra sketsjer – og den ene personen kunne like gjerne være han selv… Filmens webside er i allefall http://www.man-on-the-moon.com

I dag dumpet den berømmelige “Ikke fyll tanken din den 30-april” mailen ned i innboksen min. Jeg tenkte å skrive hva jeg mener – men det ble alt for langt. Essensen er i allefall at ut fra miljømessige hensyn så skal det koste å kjøre bil – men rent distriktspolitisk så hadde det vel vært bedre med billigere bensin – og heller veiprising for å ramme bilister i tettbebygde strøk hvor problemet er størst – og heller satset enda mer på at kollektivtrafikken skal bli enda mer effektiv og ikke minst billig. Mer kan du jo lese på http://www.bellona.no under “Transport”.

Min kommentar fra 9 mars er fremdeles like aktuell. Simen har sendte meg følgende link til Digi.no som omhandler det sammen som norsk-undergrunn.as omtalte i sin artikkel. Last ned scanner-programmet fra http://grc.com/optout.htm for å se om din pc er infisert av det såkalte “spionprogrammet”

http://www.digi.no/digi98.nsf/pub/dd20000322131200ER3946898604

Jeg har lastet ned og såvidt testet mozilla. Les mer om denne browseren – som er den kommende Netscape – på siden http://www.mozilla.org. Se skjermbilde av browseren her.

mozilla

Hjem