Elektroski – jaha. Skal være forsiktig med å si at dette blir det aldri noe av…
“Elektroski som reduserer friksjonen når du står nedover bakken og som bremser når du vil. Oppfinnelsen er her. ”
http://www.dagbladet.no/kunnskap/2003/01/10/358299.html
Elektroski – jaha. Skal være forsiktig med å si at dette blir det aldri noe av…
“Elektroski som reduserer friksjonen når du står nedover bakken og som bremser når du vil. Oppfinnelsen er her. ”
http://www.dagbladet.no/kunnskap/2003/01/10/358299.html
“Gud bevare vår Herre å’n Kjell”
GiveBoobs.com – help a girl fill out her sweater…
:-()
http://www.giveboobs.com/
Jeg fant denne på
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6110165
men hvor i all verden finner de sånt…???
Forsiden av VG…
“Vil saksøke Aalesund”
Tipper det er helt rett det som står der…ikke nok med at hun er forbanna på Aalesund Fotballklubb, nei – hvorfor ikke like greit saksøke HELE Aalesund i samme slengen… 🙂
Bitcha Riise er i gang (hun kalte seg bitch selv i går på nyhetene..)
http://www.dagbladet.no/sport/2003/01/09/358147.html
“To kvinnelige NSB-reisende måtte i dag få medisinsk hjelp etter å ha ventet i 20 minusgrader på forsinket NSB-transport.”
Makan til idioti – det er da ikke NSB’s skyld at folk ikke er i stand til å kle seg etter forholdene…det er da ikke akkurat slik at det ikke har vært oppe i media at NSB har hatt problemer de siste dagene – så folk burde absolutt tatt hintet og kledd seg…ull innerst…!!!
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5935204
Tilbake igjen…kaldt som rakker’n. Kaldere ute enn i fryseren min
Se den 14 januar, tror du jaggu ikke jeg ble oppringt av IBM etter en stund:
Dette er fra IBM kundesupport, hører du har problemer med en Thinkpad….
“Dough!!”, sitat Home Simpson
Ringte support hos IBM for å melde inn en bug i deres nye Websphere Studio Application Developer (WSAD), samtalen forløp sånn ca. som følger:
Sup: Goddag, det er IBM Support….
Meg: Ja goddag, det er Rune Hellem som ringer fra Bertel O. Steen og skal melde om en bug i WSAD
Sup: Det er greit, jeg trenger serienummeret på maskinen
Meg: ehhh, det er et softwareproblem, ikke et hardwareproblem.
Sup: Ok, men jeg må ha adressen
….lang samtale, Bertel O. Steen ble sikkert registrert som Bertelo. Steen osv…men, men
Sup: Og til slutt trenger jeg serienummeret på maskinen
Meg: ehhh, som sagt før, dette er en softwarebug, ikke et hardwareproblem.
Sup: Ja, det er greit, men jeg må ha serienummeret….
Hvorpå jeg resignerer, snur den bærbare PC’en min opp-ned, leser nummeret – og priser meg lykkelig for at vi har IBM-maskiner, for tenk deg hvis det hadde vært et Compaq-serienummer….
“Middels sexfiksert. Selv om du bruker mye av tiden på å tenke “koffert”, fremstår du utad som en helt normal og frisk person. Gratulerer.”
http://www.start.no/quiz/2001/12/07-4529.html
Har levert bussveska. Nå er jeg helt ferdig med Sporveien i denne omgang.