rblog

Elektroski – jaha. Skal være forsiktig med å si at dette blir det aldri noe av…

“Elektroski som reduserer friksjonen når du står nedover bakken og som bremser når du vil. Oppfinnelsen er her. ”

http://www.dagbladet.no/kunnskap/2003/01/10/358299.html

GiveBoobs.com – help a girl fill out her sweater…

:-()

http://www.giveboobs.com/

Jeg fant denne på
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6110165
men hvor i all verden finner de sånt…???

Forsiden av VG…

“Vil saksøke Aalesund”

Tipper det er helt rett det som står der…ikke nok med at hun er forbanna på Aalesund Fotballklubb, nei – hvorfor ikke like greit saksøke HELE Aalesund i samme slengen… 🙂

Bitcha Riise er i gang (hun kalte seg bitch selv i går på nyhetene..)

http://www.dagbladet.no/sport/2003/01/09/358147.html

“To kvinnelige NSB-reisende måtte i dag få medisinsk hjelp etter å ha ventet i 20 minusgrader på forsinket NSB-transport.”

Makan til idioti – det er da ikke NSB’s skyld at folk ikke er i stand til å kle seg etter forholdene…det er da ikke akkurat slik at det ikke har vært oppe i media at NSB har hatt problemer de siste dagene – så folk burde absolutt tatt hintet og kledd seg…ull innerst…!!!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5935204

Se den 14 januar, tror du jaggu ikke jeg ble oppringt av IBM etter en stund:

Dette er fra IBM kundesupport, hører du har problemer med en Thinkpad….

“Dough!!”, sitat Home Simpson

Ringte support hos IBM for å melde inn en bug i deres nye Websphere Studio Application Developer (WSAD), samtalen forløp sånn ca. som følger:

Sup: Goddag, det er IBM Support….

Meg: Ja goddag, det er Rune Hellem som ringer fra Bertel O. Steen og skal melde om en bug i WSAD

Sup: Det er greit, jeg trenger serienummeret på maskinen

Meg: ehhh, det er et softwareproblem, ikke et hardwareproblem.

Sup: Ok, men jeg må ha adressen

….lang samtale, Bertel O. Steen ble sikkert registrert som Bertelo. Steen osv…men, men

Sup: Og til slutt trenger jeg serienummeret på maskinen

Meg: ehhh, som sagt før, dette er en softwarebug, ikke et hardwareproblem.

Sup: Ja, det er greit, men jeg må ha serienummeret….

Hvorpå jeg resignerer, snur den bærbare PC’en min opp-ned, leser nummeret – og priser meg lykkelig for at vi har IBM-maskiner, for tenk deg hvis det hadde vært et Compaq-serienummer….

“Middels sexfiksert. Selv om du bruker mye av tiden på å tenke “koffert”, fremstår du utad som en helt normal og frisk person. Gratulerer.”

http://www.start.no/quiz/2001/12/07-4529.html

Hjem