Det er alltid hyggelig å bli satt pris på, var så #heldig å få et #lykketroll som en #påskjønnelse for det jeg gjør for #hiul #hølandiul – ekstra #festlig på #julebordet
â på #aktivitetsutfordring’en til @nokadietten, minst en #halvtime hver dag med en #valgfri #aktivitet . Jeg har løpt både inne og ute, en del bevegelighet og trent styrke.
Julejoggen, treningsprogrammet tar jo ikke hensyn til slike dager, ei heller været. Og så er det siste dag av OA Bedriftsidrettskrets sin adventskonkurranse og første dag på @nokadietten sin romjulsutfordring – så da var det bare å komme seg utâ¦
.
.
.
#julaften #julejogg #kaldtute
#reklame
Noe å glede seg til etter #løpeturen i #puddersnø. Første gangen jeg prøver #milkshaken fra #nokadietten med smak av #blåbær. Perfekt rett etter løpeturen og snømåkinga siden det er enda en stund til de nybakte brødene er ferdige.