rblog

Klarte ikke å la være, måtte sende e-post til statsråd Laila Dåvøy etter å ha lest denne artikkelen

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6032738

“Ref artikkel http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6032738

Makan til overformynderi, godt at ønsket om å totalforby GTA 3 neppe noen gang kommer til å bli gjennomført. Uansett er det jo for sent…jeg har det allerede… 🙂

Hvorfor ikke heller gi ungdommene en mer meningsfyllt fritid, som f.eks gi mer penger til ungdomsklubben på Furuset. Bruk heller tid og krefter på det du…

Så kan slike som meg, som – tro det eller ei – ikke tar skade av å spille GTA 3 – nettopp fordi det bare er et spill…få bruke fritiden slik vi selv lyster…

R.”

Det svei…kan jeg tenke meg…huff, blir så frustrert og måtte bare få utløp for all frustrasjonen

Dette har vært en skuffende laber måned for skriving her på siden min…uff…uansett, må bare si at jeg digger Netscape 6. Det er faktisk befriende å skrive html for en browser som følger en standard!

Jaggu! Er det noen som tenker det jeg tenkte 🙂

I en håndvending!
Nå kommer en nyhet for deg som vil ha en hånd fri under nettsurfingen.

http://www.dagbladet.no/dinside/2001/01/09/236069.html

Jeg klarer ikke å tenke meg stort mer idiotisk sang enn den til han der Christian “Hotell Cæsar” Strand – “Maybe baby ” x 1000 – så har du hele sangen – pjuk!!!

Sjekket værmeldingen for Skei, og fant følgende tekst:

“Siste snøfall: 3 Januar 2001 15 Cm”

Der snør det altså frem i tid, imponerende

http://www2.skiinfo.no/skei/varmeldingphp

Hjem