rblog

Reality-serien “Vem vil bli en playboy-brud” er jo HELT uten tvil laget av menn for menn.

Sitat fra en av deltagerne: “Jeg er blond, og har store, naturlige bryster. Så jeg tenkte «hvorfor ikke»”

http://www.dagbladet.no/kultur/2002/08/22/346751.html

Ikke lei meg for å ha satset “konservativt”
IT-jappene strømmer til sosialkontoret

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=385016

Lurer du på noe om sykling – hva vekt har å si ut fra høyde osv, osv….

http://www.kreuzotter.de/english/eindex.htm

Bombe!!!
Heismontører i streik fra onsdag morgen

Gjør de annet enn å streike mon tro??? Jeg tar trappa jeg!

http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/article.jhtml?articleID=384491

Hva pokker er det egentlig med postkontor og kø?? Det går jo så forbanna sakte. Fra jeg trakk kølapp på lørdag til jeg fikk utført min ærend så rakk jeg å gå innom fotobutikken og frisøren – enda måtte jeg vente i ett kvarter!!!

Samme greia går for McDonalds – trudde de hadde sånn “tidsgaranti…” – det måtte være i gamledager, før alle fjortisa begynte å jobbe der…

Hjem