Skjønner fremdeles ikke hva Notar har med en snøscooter på vann å gjøre…
rblog
Trekuk-saken 🙂
http://www.geocities.com/trekukfabrikken
USA har alt, ikke bare har de Disneyworld, Disneyland, Sea World m.m – de har også Front Sight…
“Learn the “Street Proven” Firearms Skills You Need to Safely Protect Yourself and Others”
Chicken Road Game Casino & Gambling Sites – Best Places to Play in 2025
Lite å gjøre – fly helikopter da…
http://www.seethru.co.uk/zine/south_coast/helicopter_game.htm
Hvorfor spiser ikke Jesus peanøtter?
….fordi han har hull i hendene….dough!!
Reality-serien “Vem vil bli en playboy-brud” er jo HELT uten tvil laget av menn for menn.
Sitat fra en av deltagerne: “Jeg er blond, og har store, naturlige bryster. Så jeg tenkte «hvorfor ikke»”
http://www.dagbladet.no/kultur/2002/08/22/346751.html
Ikke lei meg for å ha satset “konservativt”
IT-jappene strømmer til sosialkontoret
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=385016
Lurer du på noe om sykling – hva vekt har å si ut fra høyde osv, osv….
http://www.kreuzotter.de/english/eindex.htm
Bombe!!!
Heismontører i streik fra onsdag morgen
Gjør de annet enn å streike mon tro??? Jeg tar trappa jeg!
http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/article.jhtml?articleID=384491
Hva pokker er det egentlig med postkontor og kø?? Det går jo så forbanna sakte. Fra jeg trakk kølapp på lørdag til jeg fikk utført min ærend så rakk jeg å gå innom fotobutikken og frisøren – enda måtte jeg vente i ett kvarter!!!
Samme greia går for McDonalds – trudde de hadde sånn “tidsgaranti…” – det måtte være i gamledager, før alle fjortisa begynte å jobbe der…