rblog

Nyhetene i dag:

“En mann ble knivstukket på en fest i Bergen i går….”

Knivstikkinga er tragisk, greit nok, men det jeg lurer på er mer i forhold til festen og hvilket liv er det jeg lever – og hvor er disse tirsdagsfestene?? Jeg er også vill og gal, jeg kan også feste, bare det er på fredag eller lørdag.

Man kødder ikke med Wwintl32.dll uten at det får konsekvenser!!

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q172765&LNG=ENG&SA=ALLKB

Spesielt ikke når vedkommende som “eier” word er en som skal levere oppgave om kun få dager…stønn!!!

Plastic fantastic

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?templateid=5629&artid=1791

🙂

http://www.plasticfantasy.com/

“Jusstudenter leser seg fra sans og samling”

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/
article.jhtml?articleID=214706

Denne artikkelen stod også i papirutgaven av Aftenposten Aften den 19 oktober. Her hadde tre advokater uttalt seg, Staff, Stabel og ei til som jeg ikke husker navnet på…men hun utmerket seg i allefall med stjernekommentaren

“Karakterer er en god indikasjon på faglig nivå…”

For å sitere John Cleese i Fawlty Towers som Basil Fawlty, det passer veldig bra ref. hun advokaten:

“..Can’t we get you on Mastermind, Sybil? Next contestant Sybil Fawlty from Torquay, special subject the bleeding obvious..”.

http://www-cs-students.stanford.edu/~clee/fawltytowers.html

“…Heller ikke Søviknes hadde mye godt å si om pressen:

– Både Dagbladet, VG og Bergens Tidende kjente i tre måneder til episoden fra landsmøtet i Langesund. Uten å skrive noe.

Hvorfor skrev dere ingenting før Cathrin Rustøen gikk på talerstolen på Hordalands landsmøte?

– Fordi utroskap ikke er en sak for norsk presse. Men når saken ble en offentlig del i Frps indre maktkamp ble det en sak for pressen, svarte TV2s Gerhard Helskog…”

VELDIG BRA svart Helskog!!!!!

http://www.dagbladet.no/kultur/2001/10/19/288906.html

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

bill.gates@microsoft.com

Reporting-MTA: dns;inet-imc-05.redmond.corp.microsoft.com
Received-From-MTA: dns;inet-vrs-05.redmond.corp.microsoft.com
Arrival-Date: Tue, 16 Oct 2001 03:54:51 -0700

Final-Recipient: rfc822;bill.gates@microsoft.com
Action: failed
Status: 5.1.1

Denne har jeg lyst på altså, 206 stasjonsvogn med 177 hk!!

http://a1016.g.akamai.net/7/1016/5509/1000086467/autoweb.com.au/autonews/images/peu0109101bhi.jpg

Hele artikkelen finner du her

http://www.autoweb.com.au/start_/showall_/id_PEU/doc_peu0109101/article.html

Hjem