rblog

Mere slikt Scribona!

  1. Jon Bertilsen, Prélude V.S.O.P
  2. Delamain, Grande Champagne
  3. Jon Bertilsen, Orchestra Extra
  4. Ragnaud-Sabourin Alliance No 35

Cognac

Vanvittig bra avsluttning på skisesongen i går da vi kjørte fra Dalsnibba ned mot Geiranger. Det må være en av de absolutt vakreste nedfarter, om ikke den vakreste i hele landet. Den har i bunn og grunn det meste, storsvinger på toppen og krevende kjøring i midten, for så å åpne seg ned mot Geiranger i lett og fin kjøring..

“Kvinnen i sort får ikke førerkort på bil. Hun nekter å ta av sløret når hun skal ta bilde, og det vil ikke de amerikanske myndighetene godta. Nå har kvinnen, Sultaana Freeman, gått til sak mot delstaten Florida.”

ehhh, i dette tilfellet så må jeg faktisk ærlig innrømme at jeg støtter myndighetene…liksom HALLLOOOO!!!
Nekter

“En vits om Tony Blair og George W. Bush er blant bevisene Økokrim har lagt fram i saken mot mulla Krekar.”

Å fan!! Den vitsen har jeg også hatt på min PC – kanskje Økokrim banker på min dør snart også…altså – HALLOOOO – greit nok at de vil ta Krekar, men altså – for hva, dårlig humor? Syns nå vitsen er litt morsom jeg da.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/05/28/369782.html

Metallica kommer til Oslo i februar!!! Hvis ikke DET er neste års begivenhet så vet ikke jeg!!!! Jævlig bra!!!! Dit skal jeg!!!!

“Lovbruddet mitt er forholdsvis beskjedent, og kan overhodet ikke sammenlignes med det muslimer gjør med landet vårt, sier Olav Øye til VG.”

Ok – og hva er det så de gjør…?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=61169

“Lovbruddet mitt er forholdsvis beskjedent, og kan overhodet ikke sammenlignes med det muslimer gjør med landet vårt, sier Olav Øye til VG.”

Ok – og hva er det så de gjør…?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=61169

Røyking er gøy

“Jentene røyker fordi det er gøy”

ehhh, gi meg 2 minutter og et mørkt rom – så skal jeg vise dem mangt annet som er mer gøy…

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/05/25/369533.html

“Det er tre ting som er hardt her i verden: stål, diamanter og det å lære seg selv å kjenne”

Benjamin Franklin

Hjem