rblog

I bunn og grunn så lukker jeg øyne og ører for hva som skjer i USA – mye dumt, og man får liksom ikke gjort noe med det…men av og til kommer det det drypp som i bunn og grunn skremmer vannet av meg…

“De vil samle individers ord, tanker og handlinger og putte hele liv i en database. Pentagons nye spionprosjekt «LifeLog» er et orwellsk mareritt, men Storebrors våte drøm”

I det hele tatt, at de kan tenke i de baner viser hvor utrolig mye forbanna paranoid idioti som er samlet i de høyere kretser der borte. Ultrakonservative duster…sci-fi filmer som Matrix, Terminator m.m hvor maskinen styrer våre liv…tja, utopi – kanskje ikke. I tillegg til at tanken på at hele mitt liv skal være mulig å spore – nei, som jeg sier – best å ikke tenke på det, dagen blir liksom så meningsløs.

Argumentet er å bekjempe terror, hva med å heller bekjempe årsakene til terror…for3″#¤%##¤”#

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/05/21/369279.html

“Long is the road, and hard that up out of hell leads us to light…”

Dante er det vel…

http://www.iath.virginia.edu/dante/

“- Det var russestyrets belønning for å strippe av alle klærne for gardistene og gi dem en klem. Og det gjorde jentene – i hopetall, sier Brynildsen.”

Kanskje ikke så ille kjedelig å være gardist allikevel… 🙂

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=60018

Everclear – Volvo driving soccer mom

“Where do all the porn stars go
When the lights go down?
I think I know where all the porn stars go
They all become Volvo-driving soccer moms”

Volvo ruler!!

http://www.letssingit.com/everclear-volvo-driving-soccer-mom-7xxxx3m.html

“All good things come to those who wait”

Robert De Niro i Ronin – en av flere gode kommentarer…vanvittig bilkjøring og gode skuespillere, blant annet Jean Reno gjør filmen til en høydare…

http://www.mgm.com/title_title.do?title_star=RONIN

Hvis alt annet går galt – og du helt og holdent blir avslørt – gjør som Oliver Kahn: For all del, ikke påta deg noe som helst skyld!

“- Mitt stjernetegn er tvilling, det mest brutale du kan tenke deg. To helt ulike sider som i blant byttes i løpet av noen timer. Det er ofte veldig plagsomt. Til og med for meg, sier Kahn ifølge Sport Bild.”

http://www.dagbladet.no/sport/2003/05/15/368859.html

“LOS ANGELES (Dagbladet.no): Hold deg fast. Nå blir verdens beste bilspill enda bedre: «Gran Turismo 4», «WRC III» og «Need For Speed: Underground». ”

Uuuuuæææhhhh!!!! Jeg gleeeedeeeerrr meg!!!!!

http://fredag.dagbladet.no/fredag/2003/05/15/368868.html

Får tenke No Fear når jeg kommer på jobb i morgen, og har lagt opp en litt for lite testet versjon av applikasjonen…

http://www.nofeareurope.com/

Hjem