rblog

“Hadde 57 milliarder i bagasjen”

Snakker om at Don Johnson driver svært for tiden, 57 milliarder!!! Men sjefskommentaren når tollerne stoppet han var nå allikevel

“Spurt om hva han skulle med alle verdiene, skal Johnson ifølge Daily mail ha svart:
– Jeg skal kjøpe en bil.
En av tollerne skal da ha sagt:
– Med så mye penger kan du kjøpe en bilfabrikk.”

Så sant, så sant. Jeg lar i allefall ikke fakta komme i veien for en god historie…syns den var bra jeg…

http://www.aftenposten.no/kul_und/article.jhtml?articleID=507157

Penisfobi

Tror det var det som var en av overskriftene på bladet Her og Nå…så glad jeg er for at disse Big Brother-stjernene deler sine indre følelser med oss…

Are og Odin (Klaus) er kloke karer – som uttaler følgende i intervju med Dagbladet – Magasinet:

“Jeg har vanskeligheter med å utdype hvor glad jeg er for å slippe møter. Om vi i dette landet avlyste annethvert møte hadde vi virkelig fått gjort noe, sier Are.”

http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/03/07/363382.html

Hvor årets ferie blir avviklet er enda ikke bestemt, men mottoet blir i allefall “Keep the change…” … jeg skal til et lavkostland!!!

Siste rest av piercinga mi forsvant i dag da jeg var og tok stingene. Lurer på hvor jeg skal ta neste…har lyst på en til…

Ektemann piskes for konas tyveri

Saudi Arabia er jaggu landet hvor ting er satt i rett perspektiv:

“Lorna Thomas stjal fra sykehuset i Saudi-Arabia. Men ektemannen Robert (56) fra Australia regnes som hennes overhode – og blir derfor pisket annenhver uke for tyveriet.”

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/03/05/363197.html

Takk Kjetil Rolness – vi trenger flere som han. Så han på det derre Store Studio-greia på NRK1 i går kveld. Imponert hvor velartikulert karen er – han klarte å svare godt for seg på alle fremstøt som programlederne hadde. Videre er støtter jeg alle som er villig til å motsi den vanlig oppfatning / norm.

“Ved å nekte å ta imot boka feller Mona Høiness en forhåndsdom som setter henne i et underlig lys, mener Kjetil Rolness.”

Helt enig – hvem fan trur Mona Høiness hun er…ved blankt å avvise en meningsmotstander på denne måten så er det bare et bevis på at hun er fanatisk spør du meg…

Go Kjetil!!!

http://www.dagbladet.no/kultur/2003/02/26/362549.html

YES!!!!!

“snipp”

Du er en: Meget god elsker / elskerinne

Score 83%

Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer

“/snipp”

http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=26162

I dag går Sponheim ut og sier han kaller inn til et hastemøte på grunn av programmet om dyremishandling som ble sendt på TV2 i går. Helt vanvittig at en statsråd skal la seg styre av media på en slik måte. Makan til populisme skal man lete lenge etter. Jeg regner jo med at regjeringen har løpende fokus på dette – og at et hastemøte skulle være helt meningsløst – da det kun forstyrrer en løpende prosess….

http://www.dagbladet.no/kultur/2003/02/27/362630.html

Hjem