I all verden – går de på dop, dvs kokain – “snø”, de som melder været i Hemsedal. Detaljert værmelding for i hele dag er
“Enkelte snøbyger, perioder med sol ”
Du får ikke snø ut fra skyfri himmel…jezes
I all verden – går de på dop, dvs kokain – “snø”, de som melder været i Hemsedal. Detaljert værmelding for i hele dag er
“Enkelte snøbyger, perioder med sol ”
Du får ikke snø ut fra skyfri himmel…jezes
Pels er ok – men driften av pelsdyrfarmene er noe man kan sette store spørsmålstegn ved…generaliseringen som “Folk som går i pels vil jeg absolutt ikke ha noe med å gjøre”…”Hyklere..” m.m. Litt av en konstruktiv debatt. Dyrevernorganisasjonen NOAH – litt av en gjeng – de hadde nok hatt godt av et debattkurs…
http://www.dagbladet.no/kultur/2003/02/26/362538.html
“Mulig sjette sesong for Sopranos”
Sålenge 5 kommer på NRK så er jeg fornøyd!! Men kommer det en sjette – så da må den også komme!!
http://fredag.dagbladet.no/fredag/2003/02/26/362584.html
I’m half the man I used to be…måtte ta piercinga i dag…pokker!!!
Liker du Wallace & Gromit?
http://atomfilms.shockwave.com/af/spotlights/wallacegromit/
Tyskere på glatta i Hemsedal – det blir det matrielle skader av. Heldigvis ikke berørt av insidenten.
Men like farlig å bevege seg i bakken – turister som krysser løypa i hytt og pine…og snowboardere som sitter overalt…fan heller!
Makaber historie – tror t-banefører Choi har ENDEL å forklare…
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article.jhtml?articleID=495158
X-men to er på vei – Yuhu!!!!
http://www2.filmweb.no/trailer/article.jhtml?articleID=17966
Har du behov for å avreagere?
http://www.haricot.to/mw/dstrct.swf
O grøss, o gru!!!
Makan til søppelband – får frysninger hver gang jeg hører en låt av dem på radio – bare Mariah er verre…
http://www.98degrees.com/