10.000 tar Oslo Akutten for å fjerne store tatoveringer – kanskje noe for Angelina – hun har vel en “Billy Bob” – tatoo som skal vekk
http://www.dagbladet.no/kultur/2002/07/25/344231.html
10.000 tar Oslo Akutten for å fjerne store tatoveringer – kanskje noe for Angelina – hun har vel en “Billy Bob” – tatoo som skal vekk
http://www.dagbladet.no/kultur/2002/07/25/344231.html
Det er det jeg alltid har sagt “Brenn lyset i begge ender…”
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4717398
I Arendal er de tørstere enn snittet…ungdommen “bryter” seg inn hos Ringnes for å drikke ølslanter av tomflaskene
http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/07/24/344056.html
Sykling er farlig – iallefall når det er noen år siden sist du har gjort det noe særlig. Ikke minst det å sykle på bakhjulet når du har glemt kunsten – og i tillegg bruker sykkelsko…da får du fort vondt bak!!
“For det er svært få biler som kan glede så mye som det Peugeot 206 GTi kan.”
http://www.dinside.no/page/artf/4343.shtml?
I know – I know !!!! 🙂
“No man is an island…” – John Donne
http://isu.indstate.edu/ilnprof/ENG451/ISLAND/
“Every man is an island, I’m Ibiza” – Hugh Grant som Will i About a boy – ja, jeg har sett den, og ledd av den…
http://www.about-a-boy.com/
Nei – jeg er blank – klarer ikke å gjette – men du har iallefall skjønt hvem jeg sikter til…. 🙂 (???)
Pirelli-kalenderen på web
http://carview.msn.no/pirelli2002
Jeg har egentlig også lyst til å bli stormannsgal – og lage en tilsvarende webside…
http://www.melaniegriffith.com
Ganske drøyt å kalle seg selv “Godess…”
Ja til øl hele døgnet – i allefall til 22. Karita Bekkemellem Orheim er en bra politiker….
http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/07/18/343159.html