Meldte meg på ca 23:59 fredag kveld på Krepseløpet, våknet med sandpapir i halsen natt til lørdag, men på mårran så var jeg grei nok. Stilte til start, tok det relativt rolig fra start. Det funka greit og hadde grei fart – veldig varmt og dønn sliten i mål, ble liggende noen minutter. Tiden var grei den 46:38 https://live.eqtiming.com/80176#result så lover godt for å komme tilbake i løpeform. Og, sjekk brillene jeg fikk i goody-bagen fordi jeg leverte inn startnummeret mitt, topp notch!